Perth: Swan River

We stonden niet te vroeg op in Hotel Crowne Plaza. We hebben een late vlucht die om half elf 's avonds vertrok. Dus we konden rustig aan doen. Het is nog steeds prachtig weer. Dus we liepen naar de Jetty (jachthaven), waar we eergisteren nog de boot naar Fremantle pakten. Nu hebben we daar in het winkeltje 2 voetbalshirts gekocht voor de neefjes Milan en Justin.

We zijn weer terug gewandeld, want je kan niet zoveel meer doen. We moesten om twaalf uur uit de hotelkamer zijn. Dus bagage even gestald bij de conciërge, een drankje genomen en weer het Langley Park ingelopen. Langs de Swan River vonden we een bankje waar we van het uitzicht genoten. Eigenlijk zijn we van bankje naar bankje gewandeld, zodat we heerlijk in de zon konden zitten.

Om een uur of acht 's avonds zijn we op de taxi gestopt naar de luchthaven. Het inchecken en het afgeven van de koffers ging beresnel. Daar kunnen ze op Schiphol nog wat van leren. Bij de TRS kregen we de belasting terug van de opaalketting die we in Coober Pedy hadden gekocht.

Na wat wachten stapten we in de Airbus A380 die ons probleemloos naar Dubai bracht. Daar aangekomen konden we naar 2 uurtjes op de volgende A380 stappen naar Amsterdam. We moesten in Dubai van de ene terminal naar de andere en dat ging per trein. Dat was nog een aardig stuk.

Op Schiphol aangekomen hadden we snel de koffers. Gelukkig wel, want we waren gaar. En wat is het koud!!!! Bij de taxi meetingpoint kwam de taxibus snel aan. De chauffeur bracht ons veilig naar huis. Wel weer een beetje vreemd in het koude Wormer. We zijn pas 's avonds (wel een beetje vroeger als normaal) naar bed gegaan.

Einde van een fantastische droomreis.